Постинг
30.01.2011 19:42 -
Какво е Дхарма част 2
Въпреки множество модерни интерпретации за Кришна , той не е бил женкар. Древните (и по- автентични) свещени писания показват , че той е бил напълно невинен, без всякаква похот или алчност. Така че Кришна като есенция на чистотата е бил същността на Дхарма и учител на йогийската духовност.
Днес Курукшетра е бойното поле на човешкия ум . Войната Махабхарата е борбата между най - възвишените стремежи (истина , красота и съзнание) и нашите груби желания (сигурност, сензация и власт). Като индивиди ние просто избираме една от страните. Когато изберем като Пандавите ние избираме Дхарма и плодовете на духовната еволюция. Целият космос (Шри Кришна) ни води през битката на живота и ние всъщност защитаваме честта на Драупади. Божестваното женско начало извор на истина в нас. Избирайки Кауравите се обричаме на поражение , тъй като сме "гласували" против Божествения ред. Самата Дхарма ще ни разруши и ние се превръщаме в заложници на очакваната от нас награда.
Тези легенди илюстрират важноста на Дхарма ,както на Земята , така и на Небето. Махабхарата е много по стара от известните разработки на класическа Гърция. Дори произходът и е загадъчен : написана е от мъдреца Вйаса , който видял цялата история в състояние на медитация, хиляди години преди събитието .
Когато Моисей донесъл Десетте Божи заповеди от върха Синай , той казал на израилтяните , че Дхарма е била Божествения закон , чрез който те (които обичат истината) са се стремили и са се освободили от техните египетски господари по робство и са достигнали обетованата земя (духовна свобода).
Въпреки , че Мохамед повел своите последователи в кървава у ужасна война, за да защити закона на Исляма (Дхарма) от десетките убииства и идолопоклонничества ,той описал физическата война катго по малкия Джихад (араб. свещена война) ,"Великият Джихад " е безкрайно по - трудна война , която търсачите водят в себеси за морално пречистване , смърт на еготои победа над желанията , обвързаностите и обусловеностите.
Христос ни казва , че прошката ни освобождава от нашето собствено дребнаво его (и от неговите "качества" като мъст , гордост, агресия , чувство на завист) , така че да можем да останем на пътя на Дхарма .Христовите послания са започатани в изявления като : "Той ,който гледа жена с похот , вече е извършил прелюбодеянието" . С други думи външният морал е недостатъчен , тъи като истинската Дхарма е чистотата на сърцето и ума.
Днес Курукшетра е бойното поле на човешкия ум . Войната Махабхарата е борбата между най - възвишените стремежи (истина , красота и съзнание) и нашите груби желания (сигурност, сензация и власт). Като индивиди ние просто избираме една от страните. Когато изберем като Пандавите ние избираме Дхарма и плодовете на духовната еволюция. Целият космос (Шри Кришна) ни води през битката на живота и ние всъщност защитаваме честта на Драупади. Божестваното женско начало извор на истина в нас. Избирайки Кауравите се обричаме на поражение , тъй като сме "гласували" против Божествения ред. Самата Дхарма ще ни разруши и ние се превръщаме в заложници на очакваната от нас награда.
Тези легенди илюстрират важноста на Дхарма ,както на Земята , така и на Небето. Махабхарата е много по стара от известните разработки на класическа Гърция. Дори произходът и е загадъчен : написана е от мъдреца Вйаса , който видял цялата история в състояние на медитация, хиляди години преди събитието .
Когато Моисей донесъл Десетте Божи заповеди от върха Синай , той казал на израилтяните , че Дхарма е била Божествения закон , чрез който те (които обичат истината) са се стремили и са се освободили от техните египетски господари по робство и са достигнали обетованата земя (духовна свобода).
Въпреки , че Мохамед повел своите последователи в кървава у ужасна война, за да защити закона на Исляма (Дхарма) от десетките убииства и идолопоклонничества ,той описал физическата война катго по малкия Джихад (араб. свещена война) ,"Великият Джихад " е безкрайно по - трудна война , която търсачите водят в себеси за морално пречистване , смърт на еготои победа над желанията , обвързаностите и обусловеностите.
Христос ни казва , че прошката ни освобождава от нашето собствено дребнаво его (и от неговите "качества" като мъст , гордост, агресия , чувство на завист) , така че да можем да останем на пътя на Дхарма .Христовите послания са започатани в изявления като : "Той ,който гледа жена с похот , вече е извършил прелюбодеянието" . С други думи външният морал е недостатъчен , тъи като истинската Дхарма е чистотата на сърцето и ума.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 1347