Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2010 19:00 - Кратка история на моето търсачество
Автор: sahajayoga Категория: Други   
Прочетен: 3283 Коментари: 0 Гласове:
7



В този постинг ще ви разкажа как стигнах до Сахаджа йога.
Това е един мой разказ, който съм публикувал на няколко места а моята приятелка kleopatrasv публикува преди време с мое позволение в блога си. именно тази публикация ме накара да направя този блог поради големия интерес и коментари.
Пожелавам ви приятно четене.

image

           Търсач на истината


(с уважение на всички искрени търсачи на истината)

Отдавна се каня да напиша нещо на тази тема,но все не намирах подходящи думи,за да споделя истинските чувства,които изпитах когато започнах да се занимавам със Сахаджа Йога.

Нямам претенции,че това ще бъде едно блестящо литературно произведение, а просто искам да споделя с теб,драги ми читателю,това,което открих след доста години търсачество,докато стигна до самата истина.

Всъшност ще започна от самото начало.Беше началото на 90-те години,когато за първи път видях снимката на Шри Матаджи Нирмала Деви на един плакат,залепен в един подлез,този плакат беше за публична програма с личното участие на Шри Матаджи.Още тогава нейният образ се запечата в детското ми съзнание(тогава бях на около 12 години),лицето от снимката излъчваше толкова топлота,спокойствие и майчинска любов.Разбира се тогава бях твърде малък,за да отида в София на тази програма сам,но този образ се запечата запечата в съзнанието ми за години наред.Каточели нещо в мен мигновено се преобърна и промени живота ми завинаги.Започнах да се интересувам от всякакви източни философии,религии и методи за медитация,преминах през някои от най-тъмните пътеки на търсачеството,като магията,големите количества погълнат алкохол и някои от така наречените леки наркотични вещества(които отдавна не употребявам)и препоръчвам на теб скъпи читателю,да не минаваш по тези пътеки,защото в някои от случаите по тях връщане няма!!!Въпреки всичко чувствах в себе си някаква празнота,някаква неудовлетвореност,нещо липсваше.При всичките ми заниманияс разни окултни науки,винаги(не знам защо така се получаваше),когато сядах да медитирам в съзнанието ми изплуваше образа на Шри Матаджи,каточели ме закриляше и ми казваше,че не това е правилния път,че има и друг по-лек и по-безопасен начин за духовно израстване.Години по късно през 2005г.отново видях малки плакатчета с нейна снимка,които обявяваха началото на курс по Сахаджа Йога,но тогава така се стекоха обстоятелствата,че не отидох,но еъпреки това прегледах сайта в интернет www.Sahajayoga.org/bulgaria и се информирах що е то Сахаджа йога-хареса ми.Бях чел доста неща за Кундалини и фината система на човека,но тук нещата бяха представени по друг много по-добър начин,просто нещо вътре в мен ми каза това е истината,ти я откри.Разбрах,че във всеки от нас има енергия,наречена Кундалини тя се намира в заспало състояние в основата на гръбначния ни стълб в сакралната кост,още древните гърци са знаели това и са нарекли тази кост сакрум,тоест свещена,тази енергия може да бъде събудена чрез получаване на духовна себереализация,при това без да се налага да правя някакви сложни упражнения или диети,с които да измъчвам тялото си,дори не трябваше да ходя в Хималаите или да плащам за това.Методът създаден от Шри Матаджи беше много прост и не изискваше всичките тези излишни неща,той и е изцяло научно обоснован.Разбрах,че всъщност Йога е състояние на духа,а не система за самоизмъчване.Разбрах как Кундалини се издига по 3 основни канала-ляв,десен и централен,като на фино ниво левият и десният канал комуникират със симпатиковата нервна система,а централният с парасимпатиковата.Издигаики се нагоре Кундалини минава през 6 енергиини центъра,наречени чакри и стига до 7-та чакра,наречена Сахасрара,която се намира на върха на главата(фонтанелата).На физическо ниво те представляват нервни сплитове и всяка от тях отговаря за определена група органи,както и за някои духовни качества,но тук няма да се впускам в повече подробности.

През пролетта на 2006 година започнах кратък курс по Сахаджа йога за начинаещи.Отначало започнах с малко скептицизъм,но след това установих с учудване колко бързо отшумяха някои мои здравословни проблеми,които няма да обсъждам тук ,да не говорим за духовното ми израстване,която промяна забелязаха всички около мен.И така 1 година след получаването на моята Себереализация аз установявам,че пътят на моето търсачество на истината е завършил,празнотата в мен е запълнена,удовлетворен съм и се чувствам отлично в колектива на Сахаджа йога .при това не ми се натрапват някакви демонични религиозни учения,ритуали и сложни техники за измъчване на тялото.

Благодаря ти Свята Майко,че откри за нас Сахаджа йога,прекланям се в нозете Ти Джей Шри Матаджи.

Посвещава се на Шри Матаджи Нирмала Деви с цялата ми любов и признателност.
image
ДЖЕЙ ШРИ МАТАДЖИ
ДЖЕЙ НИРМАЛА ДЕВИ
НАМО НАМАХА


Тагове:   моето,


Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sahajayoga
Категория: Други
Прочетен: 239694
Постинги: 41
Коментари: 94
Гласове: 1347
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930